پلاک مشخصات و نیم پلیت برای محصولات تولیدی مختلف
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات و نیم پلیت برای محصولات تولیدی مختلف

 در قسمت پلاک های فلزی ، پلاکی به نام پلاک مشخصات وجود دارد که در واقع بر روی آن بخشی از مشخصات محصولات تولید شده را روی آن حک می کنند. پلاک مشخصات و نیم پلیت ها ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و حتی ضخامت ورق فلزی که روی آن میخواهیم عمل حک را انجام دهیم قابل تغییر می باشد . استفاده از این نوع پلاک ها با گسترش فعالیت ها ابعاد گسترده تری پیدا کرده است به طوری که برای نشان دادن کیفیت بالای محصول و به نوعی برای اینکه محصول جنبه تشریفاتی بیشتر به خود بگیرد از این نوع پلاک ها استفاده می کنند. پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود. به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

لازم به ذکر است که ساخت  پلاک مشخصات و نیم پلیت ها را هم میتوان دارای گوشه های نوک تیز باشد و هم میتوان به صورت لبه گرد درآوردشان که مشتریان می توانند با مشورت گرفتن از تیم مشاوران شرکت نشانه ساز محصول مورد نیاز خود را با دقت بیشتری انتخاب نمایند.

شما می‌توانید جهت سفارش ساخت نیم ‌پلیت یا همان پلاک مشخصات محصولات خود با شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید. همکاران ما ضمن پاسخگویی به سوالات شما به شما درباره این محصول و چالش‌های مختلف آن مشاوره رایگان ارائه خواهند کرد. ما پلاک اختصاصی شما را با ظرافت و زیبایی طراحی خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان آن را به شما تحویل می‌دهیم.

آیا میدانید که روش ساخت پلاک دستگاه شبیه به روش تولید پلاک اداری میباشد .

و تنها فرقی که می توان به آن اشاره نمود، آن است که پلاک اداری نسبت به پلاک دستگاه (همان پلاک مشخصات )دارای ابعاد بزرگتر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: